יום שני, 23 במרץ 2015

חיתוך בלייזר


ברוכים הבאים אל העולם החדשני והמרשים שלנו, בו כל קטגוריה מקבלת זריקת אדרנלין של מזרק טכנולוגי ומוחות יצירתיים שצצים בכל פינה בעולם בלי שום שליטה.
היום נכיר מעט את החדשנות והיצירה, גם מעולם החיתוכים בלייזר.


חיתוכים בלייזר- הכרות:
חיתוך בלייזר היא שיטת טכנולוגיה שמשמשת לחיתוך חומרים שונים שנמצאים בפסי יצור, דוגמת פלסטיק, חומרים אורגניים למיניהם, עור, מתכת, אבן, שיש ועוד.. התהליך מתבצע ע"י קרן לייזר ממוקדת אשר נצמדת אל המשטח (או לא, כשנדרש) וממקדת קרן לייזר בעלת הספק גבוה, שגורמת לחומר הגלם להגיב בצורה של התכה, אידוי או פיזור.
פלוס ומינוס:
היתרון הבולט: היתרון הבולט ביותר של החיתוך בעזרת קרן הלייזר הוא היעדרות המגע המכני בזמן החיתוך, קרן הלייזר מאפשרת "מגע" יחיד של קרן בודדת, לא משאירה סימנים לא רצויים, מעניקה נראות אסתטית ומרשימה.
החסרון הבולט: החסרון הבולט ביותר הוא ללא ספק תוצר הלוואי של האידוי בזמן החיתוך, שהוא תהליך כימי שגורם להפרדה בין חומרים כימיים שונים, אשר לעתים בחיתוך חומרים מסוימים (כמו PVC) משתחרר גז הידרו-כלוריד, שהוא גז רעיל ביותר, אשר גורם קורוזיה מוגברת בסביבת המכונה, ובהיעדר מיגון מתאים- יגרום נזק גם לצוות האנושי שמשתמש במכונה.

עולם החיתוכים בלייזר הוא הבסיס של הרבה מאוד מהמוצרים שמלווים אותנו בחיי היומיום, מבלי שבכלל ידענו. לא משנה אם מדובר בגדר מעוצבת, בשערים חשמליים, בחיפויים ועוד מגוון מוצרים מעולמות שונים, עולם החיתוכים בלייזר נמצא בכל מקום ומציע מה שקודמים לו לא ידעו לעשות:
1.      חיתוך מדויק ומרשים.
2.      חיתוך בעומק רב.
3.      נראות אסתטית.
4.      ללא מגע יד אדם.
5.      חיסכון בזמן.
ועוד..

תרשו לי להזמין אתכם אל האתר שלנו, בו צוות לייזר גרופ ילווה אתכם לאורך כל התהליך ויעזור לכם לבצע רכישה נכונה, ובריאה.