יום שלישי, 16 ביוני 2015

0 מכשולים בדרך לפרגולה מאלומיניום שלך

מהן התכונות של פרגולה מאלומיניום


אנשים רבים אשר יש ברשותם חצרות, גינות או מרפסות מחפשים בדרך כלל פרגולה או אמצעי הצללה אחר על מנת שהמרפסת או הגינה תהיה גם פתוחה ורחבה וגם מוצלת ותחומה.
פרגולה תלויה מאלומיניום- על קצה המזלג

פרגולה מאלומיניום, או פרגולה מכל סוג שהוא יכולה להיות פתרון מצוין ועל מנת להבין את הנושא לעומק ישנם כמה עקרונות שכדאי לדעת עליהם, בעיקר אם ישנם כוונה או תכנון להקים פרגולה מסוג מסוים וצריך לעשות שיעורי בית יסודיים אשר בעזרתם יהיה קל ונוח יותר לקבל החלטה בנוגע לבחירת הפרגולה המתאימה ביותר.

סוגים שונים של פרגולה מאלומיניום


אם כבר החליט הלקוח שהוא מעדיף להתקין בגינה או בחצר פרגולה מאלומיניום הוא עדיין צריך להכיר דגמים וסוגים שונים על מנת שיידע בדיוק מה לבחור. ישנן כמה שאלות שעליו לשאול את עצמו בנוגע לפרגולה העשויה מאלומיניום – האם הוא מעוניין בפרגולה קבועה או כזאת הניתנת להסרה או פתיחה? האם הפרגולה אמורה להתקפל? האם לפרגולה יהיו יסודות של עמודים על הרצפה הוא שהיא תהיה תלויה מהתקרה? האם הפרגולה תהיה ממוקמת במקום שבו היא תעמוד תחת כיפת השמיים ועליה להיות מבודדת מפני מים, למשל?


איך לבחור את הפרגולה הנכונה?


כפי שניתן להבין – אפשר למצוא פרגולה שעשויה מאלומיניום בעלת תכונות שונות ומאפיינים שונים. מכיוון שלכל לקוח יש את הדרישות והנתונים שלו בנוגע לפרגולה (העדפה אישית, גינה שונה, רצון שונה) חשוב מאד להגדיר מהם הפרמטרים החשובים ביותר ולפיהם להתאים את סוג הפרגולה המושלם.



חשוב לרדת לעומקם של דברים ולבין עד תום את ההבדלים בין הדגמים מפני שלכל לקוח יש צרכים שונים בנוגע לפרגולה ותהיה זו עוגמת נפש גדולה לגלות שהפרגולה אינה מתאימה לדרישות של הלקוח.

מה לשאול לפני בחירת פרגולה



פרגולה מאלומיניום תהיה בדרך קלת משקל באופן יחסי, ניתן לבקש אותה במידות סטנדרטיות או מיוחדות וניתן אפילו להזמין אותה במראה של עץ. פרגולות אשר עשויות מאלומיניום הינן נפוצות מאד ומבוקשות מתוך שלל שיקולים ותכונות והן נחשבות למבוקשות ביותר בתחום הפרגולות וההצללה. תחום ההצללה משותף הן לשוק הפרטי והן לשוק המסחרי או העסקי ולכן תמיד יהיה ביקוש עבור פרגולות אלה, כמו גם לפרגולות מסוגים שונים העשויות מחומרים אחרים שונים. הבחירה נתונה בידיו של הלקוח הרוכש.

יום שלישי, 9 ביוני 2015

שער כניסה לחצר

מה צריך לדעת על שער כניסה לחצר

אנו חיים כיום בעולם שבו רשת האינטרנט הביאה עמה טשטוש גבולות של המרחב הציבורי והפרטי של כמעט כל אדם. קל מאד, גם אם ללא כוונה רעה, לחדור לתחום או למרחב האישי של אדם מסוים ולכן אנשים מבקשים למנוע חדירה זו באמצעות הצבת גבולות ברורים ומוחשיים. דבר זה נכון גם כאשר מדובר על גופם של אנשים וגם על הרכוש והחפצים שלהם. דוגמא קלאסית לגבול שכזה היא שער כניסה לחנייה פרטית או לחצר. אף אחד לא היה מעוניין שלחצר הפרטית שלו ייכנסו אנשים זרים ולכן שער כניסה לחצר הוא פתרון טוב למצב זה, במיוחד כשהוא במחיר כזה משתלם.
שער כניסה לחצר לייזר גרופ


אילו סוגים של שער כניסה לחצר ניתן למצוא?

ישנם כיום סוגים רבים ומגוונים של שערי כניסה לחצר, לבית או לחנייה. ישנם מחסומים פשוטים אשר ניתנים להרמה והורדה באמצעות שלט רחוק וישנם שערים גדולים ומסיביים. תחום השערים עצמו יכול להיות גם מגוון מפני שיש את הטעם האישי וההעדפות האישיות של כל אדם ואדם וניתן כיום לעצב את השער באופן אישי כדי שיתאים לעיצוב של שאר ריהוט החוץ – גדר או שער כניסה להולכי רגל. השער יכול להיות עשוי ממספר רב של חומרי גלם – מתכות שונות, פלסטיק קשיח וכמובן מעץ.

קל מאד להבין שאם אדם מסוים מעוניין לרכוש שער כניסה לחצר הבחירה עלולה להיות לו קשה ומאתגרת ביותר. לא קל לבחור מתוך דגמים ודוגמאות כה רבים, ועוד יותר קשה לעצב בעצמך את השער שיתאים לך בדיוק. במקרה ומתקשים בבחירה מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע אשר מומחה בתחום זה של שער כניסה לחצר או לבית, כמו למשל הנציגים של חברת לייזר גרופ. לייזר גרופ מתמחה בתחום של חיתוכי לייזר המיועדים לשלל שימושים תעשייתיים ופרטיים אשר שער כניסה לחצר הוא רק ענף מצומצם מתוכו.

פרטים נוספים אודות תחום זה

כאשר מחליטים להזמין שער כניסה לחצר כדאי לדעת מראש באיזה מנגנון פתיחה מעוניינים. לדוגמא, אם מעוניינים בשער שבפתיחתו ייבלע בתוך הקיר, יהיה צורך להרכיב גם מסילה כמו גם נדרש מרחב גדול דיו, וצריך לקחת גם את זה בחשבון.

שיהיה בהצלחה!