יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

חיתוך עץ בלייזר - www.laser-group.co.il


חיתוך עץ בלייזר

מחפשים חברה המבצעת עבודות חיתוך עץ בלייזר ברמה גבוהה ובצורה מקצועית? הגעתם למקום הנכון. חברת לייזר גרופ הינה החברה המובילה בישראל בתחום החיתוך בלייזר והיא מעניקה שירותים למגוון רחב של לקוחות – גם לקוחות פרטיים וגם לקוחות מהתעשייה. החברה מבצעת במפעל מגוון רחב של עבודות חיתוך בלייזר, ובין היתר מבצעת עבודות חיתוך עץ. כמובן, עבודות אלו מבוצעות בעזרת מכונות משוכללות וחדישות ועל ידי צוות בכיר ומנוסה בתחום אשר מבטיח ללקוח תוצאה מדויקת ובהתאם לדרישות שלו. מוצרי העץ של החברה נמצאים בשימוש על ידי מיטב האדריכלים ומעצבי הפנים בארץ וניתן לראותם במגוון רחב של מיקומים ובשימושים שונים ומגוונים.
חיתוכי לייזר - חיתוך לייזר תעשייתי
חיתוך בפעולה - ללא מגע יד אדם


היתרונות של חיתוך עץ בלייזר

כידוע, עץ הוא חומר קשה לעיצוב ושינוי, בייחוד כשמדובר בעץ 100% טבעי ועץ חזק ואיכותי. לכן, בעזרת חיתוך מדויק של עץ בלייזר ניתן ליצור על גבי העץ מגוון רחב של עיטורים שונים, כתוביות וכמובן, לחתוך אותו בצורות מיוחדות בהתאם למוצר הסופי אותו מעוניינים לקבל. בנוסף, ניתן להתאים את עובי החיתוך, או לבצע צריבה של העץ בלבד אם רוצים. בצורה זו ניתן ליצור עיצוב מרשים בכמה שכבות ולהפוך כל חתיכת עץ פשוטה לבעלת מראה מרשים ומיוחד במינו.

חיתוך עץ בלייזר
חברת לייזר גרופ עומדת בתקן ISO 9001


מוצרי חיתוך עץ בלייזר

כאמור, בעזרת חיתוך עץ בלייזר ניתן ליצור מגוון רחב של מוצרים שונים. בין המוצרים הפופולאריים ביותר בהם משתמשים בשיטה זו ניתן למצוא:

  • ·         חיפויי עץ מעוטרים לחוץ או לפנים הבית והמשרד.
  • ·         מגוון רחב של שלטים בגדלים ועיצובים שונים.
  • ·         מתנות ומוצרים לעיצוב הבית והמשרד בעיצוב אישי.
  • ·         ריהוט מעוטר בצורה ייחודית.
  • ·         דלתות פנים וחוץ מעוטרות ועוד...

למעשה, כל מוצר מעץ ניתן לשדרוג ושיפור בעזרת חיתוך לייזר מקצועי.
לכן, אם אתם רוצים להפוך את מוצרי העץ שלכם למיוחדים יותר, או שאתם רוצים ליצור מוצר עץ ייחודי שלא נמכר באף מקום, השאירו את הפרטים שלכם בדף צור הקשר באתר ואנו נחזור אליכם מיד עם ייעוץ מקצועי ומומחי תכנון שיאפשרו לכם להפוך את החלום למציאות בתוך זמן קצר וליצור את המוצר שאתם מדמיינים בראש בצורה מדויקת וברמת גימור גבוהה במיוחד.

בקרו באתר לייזר גרופ - חיתוכי לייזר ומוצרים למגזר התעשייתי והפרטי.
www.laser-group.co.il